تشریح مرگ
شهیدداودآجورلو
شهیدداودآجورلو-عشق

 

السلام علیک یا بقیه الله
سلام دوستان
امروز پیش یک اهل دلی بودم .خیلی باحال بود .مرگ وعوامل هواس پرتی از مرگ رو برایم تشریح کرد. خیلی جالب بود .
می گفت همه مردم دنیا در یک صف ایستاده اند وآن صف ، صف مرگ است یک صف بلند ( بطور مثال یک صف 900 کیلیو متری ) وهیچ پارتی بازی هم نمی شود وبه ترتیب از نفر اول شروع می کنند به اعدام نمودن افراد تا نوبت شما برسددر این هنگام، نفر پشتی شما دست روی شانه های شما می زند ومی گوید فلانی این ماشین جدیدم قشنگ است در حالی که شما دارین نوک صف رو می بینید به او چه می گویی؟؟؟ می گوید یک ویلادر کنار دریا ساختم ، بزرگترین برج دنیا از برای من است و... شما به او چه می گویید: (( آری او غافل شده است از اینکه در صف است وبزودی نوبت او فرا می رسد وبقول بچه ها : هواسش پرت شده و...)).
گفت یه مثال ساده تر بازی شاه ودزد رو بازی کردی ( یک شاه دارد ، یک وزیر، یک دزد ویک جلاد ، شاید شما هم بازی کرده باشین )  گفتم آری ، گفت بعداز دو ساعت بازی کردن تازه قرعه بنام شما افتاده است که شاه شده اید در همان وقت مادر شما می گوید سفره باز است غذا را کشیده ام بازی تعطیل بیایید غذا بخورید وشما می گویید مادر ده دقیقه صبر کن من تازه شاه شده ام در این هنگام می بینید مادر شما گوش شمار را می گیرد ومی گوید که دیگر بس است بیا برویم سر سفره .روزی که تازه رئیس شده ای  ، تازه پولدار شده ای ، تازه ماشین خریده ای ، دل یتیم را شکسته ای ، به قرآن خدا پشت کرده ای ، برای نماز اول وقت ارزشی قائل نیستی ، به زمین وزمان بد وبیراه می گویی ، حق کسی را پا مال می کنی تا به پول بیشتری جمع کنی و... در این هنگام ملک الموت سر می رسد وگوش تورا می گیرید وتو می گویی یک فرصت دیگر می گوید بس است بیا برویم .آری مادیات ، شهوات ، عشق های مجازی تو را از واقعیت گمراه کرده بود وتو از این صف که هر لحظه کوتاه تر می شود ونوبت تو نزدیکتر غافل شده بودی .می گفت در قرآن سوره بقره خداوند فرموده است که این دنیا بازی است وما اگر به این حقیقت برسیم که این دنیا بازی است وبازی دنیا را نخوریم با تکه ای نان در گوشه ای می توانیم بهترین زندگی را داشته باشیم .
می گفت خدا وند می فرماید به آسمان نگاه کن ... اما نه تنهایی!!! به زمین وآسمان باهم بنگر .هم زمین وهم آسمان را من آفریده ام انگاه که به زمین وآسمان باهم نگریستی ما بین زمین وآسمان جنبندگانی خواهی دید ( درخت ، پرنده ، ماشین ، انسان و... ) آنگاه به من ایمان بیاور وبرای من شریک قائل مشو .آیا شما بخدا ایمان دارید ؟ قرآن اورا قبول دارید ؟ راه سعادت روش زندگی و... برای ما انسانها بگونه ای واضع در قرآن بیان شده است . آیا شما به خدا ایمان دارید ؟ آیا قرآن می خوانی ؟ بیاید برای هم دعا کنیم .راستی آیا دعای ما برای هم زودتر به اجابت می رسد یا اینکه اگر مولا وسرورمان امام عصر وزمان ( عج ) برای ما دعا کند ؟ در روایت داریم هرکس برای امام زمان ( عج )  دعا کند اما زمان ( عج ) در حق او دعا خواهد نمود .پس بیاید برای تعجیل در امر فرج امام زمان ( عج ) دعا کنیم .
الهم عجل لولیک الفرج .خدایا در فرج آقا امام زمان تعجیل بفرما
 
 

شهیدداودآجورلو اللهم عجل لولیک الفرچ بحق زینب سلام الله علیه

درباره وبلاگ

شهدا دعا داشتند،ادعا نداشتند نیایش داشتند،نمایش نداشتند حیا داشتند،ریا نداشتند رسم داشتند،اسم نداشتندو... کجائید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت کربلایی، کجائید ای سبکبالان عاشق، پرنده تر زمرغان هوایی.
آخرین مطالب
نويسندگان